Naplo Japanrol

A Fuji arnyekaban

A Fuji arnyekaban

Lolita 2.resz

2018. augusztus 03. - Vadrozsa

Amiota meglattam az elso Lolitat Japanban, azota nyomozok utanuk, hogy minel tobbet megtudjak roluk, lefenykepezhessem oket, vagy a ruhaikat. Keves sikert ertem el. Egyreszt zarkozottak, idegeneket nem avatnak be szenvedelyuk/hobbijuk vilagaba, masreszt nem nagyon beszelnek angolul, ezert ha meselnenek is, nyelvi akadalyokba utkozunk.

Korabban mar jartam egyik „Baby the stars shine bright“ boltban Shibuyaban, de sajnos bent fenykepezi nem lehetett, igy a bejarat kepeit mutatom. Kesobb rajottem, hogy egyik boltban sem lehet fenykepezni, valoszinu a neten levo kepek is lesifotok.

Hetvegen az egyik legnagyobb ruhabolt, a LaForet Harajukuban 3 napos kiarusitast tartott.
Na, gondoltam magamban, eljott az en idom, most tuti fogok fenykepezni!
A B1.5 szinten olyan boltokat talalunk, mint az Angelic Pretty, Alice and the Pirates, Metamorphose, Atelier-Pierrot, Nile Perch.
Oriasi volt a tomeg es a hangzavar, ezt kihasznalva probaltam kattingatni. Tobbszor ramszoltak, de ha abbahagyom nem tudtam volna nektek megmutatni.

Sot, annyira szemtelen voltam, hogy egy videot is keszitettem dugiban. Nem lett tokeletes, mert nem emeltem fel a gepet, csak bekapcsoltam ahogy a nyakamban logott, de a hangulatot igy is visszaadja. Az ektelen orditozas a vasar miatt van.

A japan Lolitak vilaga kulonleges es titokzatos. A kivulallo erdeklodok szamara, lehetetlen belepni a vilagukba, a kivancsi turistak elol elzarkoznak, fotozni nem engednek. Pedig szivesen kifaggatnam oket, mi keszteti arra, hogy ezt az eletformat valasszak, es egy regmult kor ruha-utanzataiba bujva, annak fantazia vilagaba menekuljenek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yokohamabanelni.blog.hu/api/trackback/id/tr3914159697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása