Naplo Japanrol

A Fuji arnyekaban

A Fuji arnyekaban

Üdvözlet a felkelő nap országából

2016. április 19. - Vadrozsa

 

Konnichiwa! :)

Sok szeretettel koszontom minden regi es uj olvasomat!

Par honapos magyarorszagi kitero utan, ujra vallunkra vettuk csigahazunkat es visszakoltoztunk Kelet-Azsiaba, pontosabban Japanba.
Azert irom, hogy visszakoltoztunk, mert korabban is itt eltunk, 4 evig a szomszedos Kina, azon belul a csodalatos Shanghai volt a lakohelyunk. Aki olvasta a blogomat rendszeresen, tudja mennyire szerettem ott lenni. Minden nap egy uj kihivas, felfedezes, minden nap volt valami ami mosolyra, csodalkozasra, vagy eppen bosszankodasra adott okot, minden nap szembesultunk olyan helyzettel vagy emberekkel ami teljesen eltero a mi megszokott europai gondolkodasmodunktol, kulturanktol.
Valoszinu ettol is volt annyira izgalmas, szines, valtozatos….
Imadtam…..es hianyzik.

Az ott toltott 4 ev alatt naplot vezettem, elmenyeinken, hetkoznapjainkon keresztul probaltam bemutatni a kinai emberek eletet, oromet, banatat, gondolkodasmodjat, unnepeit, remenyeit.
Remelem sikerult tobb embernek megmutatni, hogy milyen fantasztikus hely Kina, azon belul Shanghai, ahol eltunk. Hogy mennyire mas hely, mint ahogy azt otthonrol elkepzeljuk.
Ezenkivul, az Azsiaban es Uj Zelandon tett utazasainkrol is, kepekkel tarkitott, reszletesen beszamolot irtam.

Aki szeretne belelapozni, ime a link:

http://shanghaibanelni.blog.hu/

Sajnos ez ido alatt nem tudtam irni mindenrol amirol szerettem volna, ezert neha visszaterek es irok egy-egy cikket, olyan temakrol amikhez osszegyujtottem az infokat es kepeket, de mar nem volt idom foglalkozni vele.

A regi olvasoknak uzenem, ha nem kapcsoltak be a kovetot annak idejen (meg most sem keso :)), akkor erdemes neha az oldalra kattintani. Egyebkent a Fb.-ra kiposztolom az uj irasokat.

Tehat, itt vagyunk es kezdunk elolrol mindent: a kornyezettanulmanyozast, az ismerkedest, baratkozast, a beilleszkedest…
Ferjem korabban, en csak egy honapja erkeztem, meg a kornyeken is eltevednek azt hiszem :)
Tokiotol nem messze, Yokohamaban lakunk, a Kanagawa prefektura fovarosaban.

A lakasberlesrol, berendezesrol es egyeb elmenyekrol majd irok kesobb, kulon posztban.

Most azt szeretnem bejelenteni, hogy lassan utjara inditom az uj blogomat. Tovabbra is a blog.hu feluletenel maradtam, mert elegedett voltam es technikai okokbol is egyszerubb ha egy helyen van a ket naplo. Es hogy a nevet is konnyen megjegyezzetek, hasonloan alkottam meg az elozohoz:
az volt a shanghaiban elni, ez meg a yokohamaban elni…:)

Szoval az oldal teljes neve:

http://yokohamabanelni.blog.hu/

Most uj sablont szerkesztettem, itt az irofelulet kicsit nagyobb. Az elozohoz hasonloan van rajta idojaras, - es legszennyezettseg mutato, valamint a reklamfeluleten a “Booking.com” hirdeto- doboza. Amint az ott lathato szoveg is jelzi, ha a dobozra kattintva keresel szallast magadnak, akkor ugyanolyan arban tudod lefoglalni, mint a ceg oldalan, igy viszont pontokkal tamogatod a blogot, amit elore megkoszonok. :)

Az Agodaval is hasonlo szerzodest kotottem, az o hirdetesi feluletuk egyelore mobil, illetve neha jelenik csak meg, a tobbi hirdetes kozott. Ezt kesobb allandova teszem. Akik ezen ket portalt hasznaljak szallasfoglalashoz, feltetelezem tudjak, mi a kulonbseg kozottuk.

Visszaterve a koveteshez, az oldal jobb felso sarkaban van a “Követés gomb, ha arra kattintasz nem maradsz le az uj bejegyzesekrol. Vesztenivalo nincs, nem zavar egyetlen masik oldalt sem.

Nos, reszemrol indulhat a moka.
Lehet, hogy nem lesz annyi erdekes tartalom es tortenes, mint Shanghaiban, en megprobalom ezuttal is megismertetni veletek az itteni valodi eletet, a hamisitatlan Japant.

A bejegyzesekrol irjatok nyugodtan velemenyt, kommenteljetek, kerdezzetek!

Millio puszi! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://yokohamabanelni.blog.hu/api/trackback/id/tr118643196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása